zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Rada Gminy Ostrów
XXIII Sesja w dniu 26 listopada 2025, godz. 13:30
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Gminy Ostrów
Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji.
2.
Stwierdzenie obecności i prawomocności obrad.
3.
Zatwierdzenie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
5.
Informacja Wójta Gminy o działalności Urzędu Gminy w okresie międzysesyjnym oraz z wykonania uchwał.
6.
Dyskusja.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie przejęcia od Powiatu Ropczycko – Sędziszowskiego zadania zarządzania drogami powiatowymi.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Województwa Podkarpackiego na świadczenie kolejowych przewozów pasażerskich w ramach Podkarpackiej Kolei Aglomeracyjnej (PKA).
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zniesienia urzędowej nazwy miejscowości Jachimów.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonych w Kozodrzy.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi na 2026 rok.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki takiej opłaty oraz stawki opłaty podwyższonej na terenie gminy Ostrów.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny żyta stanowiącej podstawę do obliczenia podatku rolnego na obszarze gminy Ostrów na rok podatkowy 2026.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.
16.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Ostrów na lata 2025 – 2035.
17.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany w budżecie gminy Ostrów na rok 2025 oraz zmiany uchwały Nr XI/64/25 z dnia 29 stycznia 2025 roku.
18.
Przedstawienie informacji z przeprowadzonej analizy oświadczeń majątkowych złożonych w 2025r.
19.
Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
20.
Sprawy bieżące.
21.
Zakończenie sesji.